Saturday 26 September 2009

Thanks 4 everything!

Aku pernah menjadi trainee di Koperasi Penang Port Sdn Bhd. Masa 2 aku seorang penuntut 'Diploma in IT' di Institut Teknologi Tun Abdul Razak (ITTAR), Prai Pulau Pinang. aku skor pointer agak tinggi gak untuk result praktikal ni. Thanks to pensyarahku iaitu En. Shukri. masa tu busy dengan 'seeking Y2K'. Thanks to Mr. Thina as a computer engineering technician. banyak ilmu beliau pada ku. Tima kasih yang tak terhingga juga pada semua ahli lembaga pengarah Penang Port yang menganjurkan majlis perpisahan di hotel semasa aku tamat praktikal pada tahun 1999. sekalung penghargaan buat Pengurus Besar iaitu Puan Ghana Soundri yang telah menghantarku berkursus di Maktab Koperasi Kerjasama Petaling Jaya semasa praktikal ni. Menurut beliau aku perlu dihantar berkursus sebagai pengalaman pertama bertemu orang korporat di dunia luar sana. Aku juga berjaya menyiapkan portfolio tentang profile Koperasi Penang Port dan sangat memuaskan hati beliau. banyak ilmu dan pengalaman yang sungguh bermakna semasa aku di sini. Thanks 4 everything!

No comments:

Post a Comment