Saturday 26 September 2009

best friend























Sahabat yang baik ialah sahabat yang boleh berkongsi suka dan duka hidup kita.

Regina Thean Siew Pei merupakan nama yang senantiasa terpahat dalam hati dan fikiranku. Kami rapat sejak di bangku sekolah rendah lagi. tapi terpisah sejak aku tingkatan 1 apabila aku dapat ke Asrama Puteri Sekolah Dato' Onn B'worth. Kami bertemu selepas PMR. tapi terpisah semula sejak aku melanjutkan pelajaran ke Kuala Lumpur. Hingglah sekarang dia sentiasa dalam ingatanku. Aku pergi ke rumah mak ciknya di Taman Haji Mohd Amin Permatang Pauh, tapi rumah itu telah dijual kepada seorang mak cik.

Regina...
jika kau terbaca blog ku ini, hubungilah aku. Semoga persahabatan kita ini tidak berkubur sepi begitu sahaja. Salam rindu selalu dari ku Salha Bt Mohd Yatim untuk mu, sahabatku.

1 comment:

  1. Salha.... i am Regina.... Sekarang mengajar di Bkt Mertajam. Lucunya tengok gambar saya...hahahahahaha... This is my email reginatsp@gmail.com
    Kita berhubung dgn email sebab sini i tak berani bagi my hp no. hehe

    ReplyDelete