Sunday 27 September 2009

'Deqna' ku sayang...


Haslina Abd Hamid... namanya terukir dalam hidupku ketika aku berjaya melangkahkan kakiku ke Maktab Perguruan Persekutuan Pulau Pinang (M4P). Sinonim dengan naman manjanya di M4P Deqna. Dialah teman setia di kala susah senang aku di M4P. seyiap bulan ja, aku lah yang akan menjadi 'nurse'nya. hehe adalah rahsia aku dan dia. hanya kami ber2 ja yang tau! Aku juga la menjadi tempatnya mengadu siang malam. bagai isi dengan kuku. Kalau di atal hadir ke kuliah, pasti pensyaraj dan kengkawan yang lain akan tanya aku. ke mana pergi kami ber2 la di hostel. aku menumpang kasih seorang adik coz aku tidak mempunyai adik pompuan. hanya ada 2 org adik lelaki. so, sayang bangat la.

Kami berdua selalu didampingi oleh seorang kwn yang very closed dengan kami namanya 'K'. Dia 2 jejaka hensem di M4P. raut wajah ala2 model gitu. hehe.... K, thnx coz sudi menjadi teman setia kami berdua.

TQ Deqna coz sudi bersusah senang dengan kak. Trima kasih coz sudi trima kak seadanya. hanya Allah ja yang dapat membalas segala budi baik deqna. Segala kenangan menjadi rinduan sepanjang hidup kak.

No comments:

Post a Comment